maandag 1 juni 2009

Jongen met toekomst

JONGEN MET TOEKOMST

Ertegenaan!… Ertegenaan?…
Ik zit vermoeid me af te vragen:
waar moet mijn eerste
dorpsdichtersgedicht
toch over gaan?
Ertegenaan?
Kom op Ben:
“ertegenaan”….!!

“Lars Henning…
zeventien jaren jong pas…
komt in mijn gedachten op.
Want zijn tweede heuse speelfilm
zet straks, iedere woensdag,
Raalter kernen op hun kop.”
ERTEGENAAN, ERTEGENAAN

Made in Raalte, Raalter Lars. Kreeg zijn gaven van zijn Schepper
hij biedt die de mensheid aan!
Lars ik wil je eerlijk vragen:
“laat straks normen en ook waarden
op de filmset niet vervagen!!”
ERTEGENAAN! ERTEGENAAN!

Hij is zo snel, die jonge jongen
“Kalmpies an”, is er niet bij,
hij roept dat wel, maar doet het niet!
Want met een hele snelle vaart
staat deze 2e jonge(ns) speelfilm,
voordat je het weet,
door Lars zelf!! al op de kaart.
ERTEGENAAN, ERTEGENAAN!!

RTV Raalte heeft er baat bij,
want die knul filmt heel bekwaam.
Kijkers kijken, jong en oud….
En een jaar of 20 verder kent men niet alleen in Raalte
maar in het hele land Lars’ NAAM....
ERTEGENAAN, ERTEGENAAN!!

Beste Lars, we gaan nu kijken!
Naar je speelfilm nummer twee.
Gaan genieten van de sterren,
met jouw verhaal op de tv.
Lars Henning:
JONGEN MET TOEKOMST!!

Was getekend, Benne Solinger
Raalte, 5 maart 2009
Voor de Première van ERTEGENAAN 2, jeugdspeelfilm feuilleton, speciaal gemaakt voor RTV Raalte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten