maandag 1 juni 2009

Cappucino

maandag 1 juni 2009
Cappucino
Vanmorgen, 11-03-2009, was er in het Annahuis een bijeenkomst van de Advieraad Werk en Inkomen, waar ik voorzitter was. De vergadering was samen met cliënten van de Sociale Dienst. We spraken over het onderwerp “bejegenen”. We bedoelen daarmee: hoe de gemeente ambtenaren omgaan met jou, als cliënt. Als Adviesraad hopen wij dus dat dat steeds beter zal gaan! Als er dingen goed gaan zeggen we dat tegen de gemeente en als er dingen beter kunnen ook. Na afloop gingen we met de organiserende groep gezellig nog een kopje cappuccino drinken en ik stelde natuurlijk voor dat bij de PARABOOL te doen omdat ik het daar altijd gezellig vind en ik vind dat jullie ook héél goed omgaan met jullie gasten!!! Toen we zaten na te praten, met zo'n heerlijk kopje cappuccino, schoot ineens een klein gedichtje in mijn hoofd en dat schreef ik op. Het is kort, eenvoudig, maar echt gemeend. Hier komt het:

Cappucino

PARABOOL, OH PARABOOL,
wat doe je me plezier!
Als ik cappuccino drink,
dan doe ik het steeds HIER!
In het Raalter KULTURHUS
dus!

Raalte, 11 maart 2009 Benne Solinger dorpsdichter

Geplaatst door Benne Solinger op 6/01/2009

Geen opmerkingen:

Een reactie posten